جزئیات سرویس

Images
Images
Images
Images
طراحی سایت

طراحی سایت

تیم ما با بهره‌گیری از تجربه و دانش فنی بالا، و با استفاده از طراحی حرفه‌ای و بهینه، سایت شما را به صورتی منحصر به فرد طراحی و پیاده‌سازی می‌کند که به بهبودتجربه کاربری و جذب مشتریان به شما کمک می‌کند

استفاده از فناوری های پیشرفته

طراحی وب سایت با استفاده از فناوری های پیشرفته و به روز دنیا مانند HTML5، CSS3، JavaScript و jQuery

طراحی رسپانسیو و واکنشگرا

طراحی ریسپانسیو و واکنش گرا، به گونه ای که صفحه وب سایت به طور خودکار به اندازه صفحه نمایش مشاهده کننده تنظیم شود.

بهینه سازی

امکانات بهینه سازی برای بهبود سرعت بارگیری صفحات وب سایت، افزایش رتبه در موتورهای جستجو و بهبود تجربه کاربری.

استفاده از تکنولوژی دات نت

استفاده از برنامه نویسی سمت سرور (Server-Side Programming) جهت ایجاد صفحات پویا و افزایش قابلیت اطمینان سایت.

اضافه کردن وب سرویس های مختلف

قابلیت اضافه کردن وب سرویس های مختلف برای ایجاد اتصال به دیتابیس ها و برنامه های مختلف.

رعایت استاندارهای جهانی

طراحی بر اساس استانداردهای جهانی و نیز رعایت قوانین و مقررات بهینه سازی موتورهای جستجو

خدمات پس از فروش

ارائه خدمات پس از فروش، پشتیبانی و به روزرسانی دائمی وب سایت

در عصر دیجیتال امروز، داشتن یک وب‌سایت اختصاصی برای هر کسب و کاری ضروری به نظر می‌رسد.

شرکت طراحی سایت لوتوس رایان در شیراز، به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های طراحی و توسعه وب‌سایت، از دو رویکرد طراحی سایت اختصاصی و طراحی وب‌سایت با استفاده از سیستم تولید محتوا وردپرس استفاده می‌کند. طراحی سایت اختصاصی با استفاده از تکنولوژی دات نت و زبان برنامه نویسی سی شارپ، باعث می‌شود سایت دارای امنیت بالایی باشد و از ویژگی‌های دات نت که شامل کارایی(Performance)، قابلیت استفاده، پایداری و امنیت است، بهره‌مند شود.

همچنین، شرکت طراحی سایت لوتوس رایان در شیراز، با به کارگیری نیروهای متخصص و با تجربه، بهبود سئو و بهینه‌سازی وب‌سایت را به صورت کامل انجام می‌دهد تا سایت‌های طراحی شده توسط آن، به راحتی در صفحه‌ی اول نتایج جستجوی گوگل قرار گیرند.

از دیگر ویژگی‌های شرکت طراحی سایت لوتوس رایان در شیراز، طراحی سایت با هزینه‌ی ارزان نیز می‌باشد. این شرکت با توجه به نیاز کسب و کارهای مختلف، طرح‌های مختلف قیمتی را ارائه می‌دهد تا هر کسب و کاری بتواند طراحی وب‌سایت خود را با بهترین کیفیت و کمترین هزینه ممکن، به دست آورد. علاوه بر این، شرکت طراحی سایت لوتوس رایان در شیراز، قابلیت پشتیبانی و خدمات پس از فروش را نیز فراهم می‌کند تا بهترین تجربه‌ی کاربری برای مشتریان فراهم شود.

همچنین، شرکت لوتوس رایان به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های طراحی سایت در شیراز، به طور دائمی به روز بودن و آشنایی با جدیدترین تکنولوژی‌های طراحی و توسعه وب‌سایت را به عنوان اولویت خود قرار می‌دهد. همچنین، این شرکت توانایی طراحی و توسعه وب‌سایت‌های با موضوعات مختلف را داراست و به صورت اختصاصی، بر اساس نیاز و سلیقه‌ی هر مشتری، وب‌سایت مناسبی را طراحی و پیاده‌سازی می‌کند.

با توجه به اهمیت وب‌سایت در دنیای امروزی، شرکت طراحی سایت در شیراز، به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های طراحی و توسعه وب‌سایت، توانسته است با تیمی مجرب و با تجربه، خدماتی با کیفیت برای مشتریان خود فراهم کند و از این رو، به عنوان یکی از انتخاب‌های برتر در زمینه‌ی طراحی و توسعه وب‌سایت، شناخته شده است.

ارتباط با ما

  • تلفن تماس:

    07132333054
  • ادرس ایمیل:

    Info@lotusrayan.ir
  • آدرس:

    شیراز-خیابان ملاصدرا-کوچه7-ساختمان صبا

کسانی که به ما اعتماد کردند